Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Realizacja spraw związanych z jawnym obiegiem korespondencji , w tym segregacja poczty oraz przekazywanie jej do jednostek/komórek organizacyjnych i zespołów KMP w Krakowie. Praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- wysiłek fizyczny, praca w terenie,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon.
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na parterze w części budynku częściowo przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- będzie przyjmowała, przemieszczała, wydawała i ochraniała przesyłki pocztowe w celu zapewnienia prawidłowego obiegu poczty w KMP w Krakowie
- zajmie się segregacją przesyłek resortowych w celu ich dalszej ekspedycji,
- przygotowuje przesyłki ekspediowane za pośrednictwem Poczty Polskiej SA do wysyłki,
- obsługuje programy komputerowe przeznaczone do rejestrowania poczty służbowej,
- prowadzi rejestry wydanych i przyjętych przesyłek w celu umożliwienia weryfikacji ich obiegu, korekt lub rozpatrywania ewentualnych reklamacji,
- przyjmuje dokumenty wpływające do KMP w Krakowie od osób fizycznych i podmiotów zewnętrznych,
- transportuje osoby i przedmioty na potrzeby KMP w Krakowie i jednostek podległych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy w pracy biurowej
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne" albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Umiejętność obsługi komputera.
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Te oferty mogą Cię zainteresować!