Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych
(Pion Sprzedaży / Dział Umów / Wydział Umów Odbiorców Instytucjonalnych)
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście, ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 4
Nr ref.: 351/2024
Naszym Pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
- terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki
- terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w związku z zawieraniem umów
- wstępne omawianie warunków umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi
- obsługa klientów w zakresie spraw precyzyjnie opisanych procedurami lub spraw rutynowych oraz udzielanie informacji telefonicznej pracownikom, odbiorcom i kontrahentom
- ustalanie nowych odbiorców i ich adresów poprzez relacje z terenu, a także ustalanie numerów ksiąg wieczystych oraz adresów odbiorców poprzez organy gmin
- ewidencjonowanie zmian w informatycznym zbiorze odbiorców usług i w elektronicznej kartotece umów
- przygotowanie informacji i materiałów oraz prowadzenie rejestrów służących do celów sprawozdawczych na własnym stanowisku pracy oraz potrzeb Wydziału
Nasze Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe (np. administracja)
- minimum roczne doświadczenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej o zbliżonej charakterystyce
- umiejętność i doświadczenie w redagowaniu pism o charakterze urzędowym
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office głównie programy podstawowe MS Word oraz MS Excel – poziom średnio zaawansowany) oraz urządzeń biurowych
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Te oferty mogą Cię zainteresować!