Strona główna   >   Oferty pracy   >   Inspektor

Inspektor

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie, mazowieckie / Warszawa, 2024-12-13

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145833

Warunki pracy

Warunki pracy:



  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • kontakty z innymi urzędami i firmami w sprawach związanych ze specyfiką wykonywanych zadań;
  • kontakty z osobami składającymi i przesyłającymi dokumentacje do Urzędu;
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) oraz klienta wewnętrznego (dyrektorzy komórek organizacyjnych, poszczególni pracownicy departamentów, wydziałów itd.)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • budynek wyposażony jest w podest ruchomy dla osób ze szczególnymi potrzebami,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres zadań

  • Przyjmuje korespondencję tradycyjną (papierową) od operatorów pocztowych oraz osób prywatnych składających dokumenty na dziennik podawczy NDAP. Kontroluje ilość wpływającej w systemie ePUAP oraz poprzez e-mail dokumentacji elektronicznej wraz z weryfikowaniem źródła a w przypadku określonej korespondencji również weryfikowanie poprzez wykorzystanie dostępnych narzędzi informatycznych poprawności złożonych podpisów cyfrowych, w celu zapewnienia sprawnej obsługi urzędu;
  • Przyjmuje korespondencję papierową od pracowników NDAP w celu przygotowania jej do ekspedycji;
  • Wprowadza niezbędną ilość danych elektronicznych do baz danych obsługiwanych przez NDAP (w szczególności do elektronicznego systemu obiegu dokumentów ) oraz dokonuje wstępnego rozdziału korespondencji elektronicznej na adresatów w celu aktualizacji i usprawniania systemu;
  • Wprowadza dane niezbędne dla identyfikacji pozycji w składzie i chronologicznie (narastająco) składuje dokumentację papierową. Oznakowuje dokumentację przeznaczoną do składowania w celu ulepszenia identyfikacji;
  • Obsługuje i rejestruje każde wypożyczenie i/lub wycofanie dokumentu ze składu chronologicznego, w celu dokładnej koordynacji obiegu dokumentacji;
  • Wykonuje inne polecenia przełożonego, zgodne z posiadanymi kompetencjami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych lub biurowych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej - podstawy
  • Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego formułowania wniosków
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych lub biurowych.

Te oferty mogą Cię zainteresować!

wczoraj

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

mazowieckie, Warszawa, Śródmieście, ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 4

2024-12-20

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI

mazowieckie, Warszawa

2024-12-18

Komenda Miejska Policji w Krakowie

małopolskie, Kraków

2024-12-17

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

zachodniopomorskie, Wałcz