Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 145133
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu,
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
- występują bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych w szczególności zlokalizowanyh na 10 piętrze,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne, rejestruje korespondencję wpływającą do sekretariatu Wydziału drogą elektroniczną, przedkłada pisma przełożonym w celu dekretacji korespondencji bądź podpisania dokumentów, a także informuje pracowników Wydziału o stanie przekazanych do podpisu pism celem sprawnego załatwiania spraw. Doręcza poszczególnym kierownikom oddziałów korespondencję zgodnie z dekretacją w systemie EZD oraz wysyła korespondencję przygotowaną przez pracowników Wydziału, w celu zapewnienia ewidencji prowadzonych spraw oraz prawidłowego obiegu dokumentów,
- zapewnia prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu Wydziału, prowadzi kalendarz spotkań Dyrektora Wydziału oraz jego zastępców, w celu zapewnienia sprawnej organizacji ich pracy dyrektorów i oraz realizacji zadań Wydziału,
- prowadzi ewidencję czasu pracy, delegacji służbowych, wyjść służbowych i prywatnych w godzinach pracy oraz przebywania na terenie Urzędu poza godzinami pracy pracowników Wydziału w celu zapewnienia realizacji ustawowych zadań pracodawcy względem zatrudnionych pracowników,
- prowadzi sprawy organizacyjne Wydziału, w tym koordynuje zaopatrzenie pracowników Wydziału w niezbędny sprzęt i materiały biurowe w celu zapewnienia właściwej organizacji warunków pracy,
- udziela informacji interesantom w zakresie organizacji pracy Wydziału i Urzędu, potwierdza odbiór pism bądź kieruje interesantów do odpowiednich komórek merytorycznych Urzędu w celu właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu obsługi klienta,
- prowadzi rezerwację i ewidencję wyjazdów wydziałowych pojazdów służbowych oraz egzekwuje prawidłowość wypełniania dokumentów dot. ich użytkowania w celu prawidłowego rozliczenia miesięcznego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej mającej na celu wydanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „poufne”
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze sekretariatu lub/ i w obsłudze klienta lub/ i w obszarze zarządzania dokumentacją
- Znajomość Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach urzędów państwowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność działania pod presją czasu
- Asertywność
- Umiejętności redakcyjne: pisania przystępnych i zwięzłych tekstów o charakterze urzędowym i okolicznościowym
- Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
Te oferty mogą Cię zainteresować!