Strona główna   >   Oferty pracy   >   Pracownik sekretariatu kancelarii

Pracownik sekretariatu kancelarii

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie, mazowieckie / Pruszków, wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracownik sekretariatu kancelarii
Miejsce pracy: Pruszków
Numer: StPr/24/1418
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty oraz programu zawodowego- przygotowywanie dokumentacji- składanie dokumentów w SądzieDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce (pełen etat)GODZINY STAŻU: 9:00-17:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

niekaralność, umiejętność obsługi komputera (Word), komunikatywność, wysoka kultura osobista, praca pod presją czasu, odporność na stres, mile widziane wykształcenie prawnicze / administracyjne

Miejsce pracy:

Pruszków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Te oferty mogą Cię zainteresować!

2024-11-21

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

zachodniopomorskie, Wałcz

2024-11-21

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

pomorskie, Gdynia

2024-11-21

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

opolskie, Opole

2024-11-20

Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

dolnośląskie, Oława