Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracownik sekretariatu kancelarii
Miejsce pracy: Pruszków
Numer: StPr/24/1418
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty oraz programu zawodowego- przygotowywanie dokumentacji- składanie dokumentów w SądzieDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce (pełen etat)GODZINY STAŻU: 9:00-17:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
niekaralność, umiejętność obsługi komputera (Word), komunikatywność, wysoka kultura osobista, praca pod presją czasu, odporność na stres, mile widziane wykształcenie prawnicze / administracyjne
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Pruszków
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,4 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Te oferty mogą Cię zainteresować!