Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca kancelaryjno-biurowa oraz koordynacyjno-nadzorcza w obiektach siedziby urzędu
- okresowo praca poza siedzibą urzędu (wyjazdy), kontakt z instytucjami publicznymi oraz podmiotami gospodarczymi, realizowanie nadzoru wewnętrznego w siedzibach terenowych urzędu
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
- narzędzia pracy : komputer- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, telefon, fax, - ograniczona możliwość poruszania się dla osób niepełnosprawnych w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu (budynek dwukondygnacyjny) – brak windy
- w miejscu realizacji codziennych zdań służbowych urzędu brak toalet przystosowanych dla inwalidów
Zakres zadań
- przygotowuje i prowadzi wybrane postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w celu umożliwienia jednostkom i komórkom organizacyjnym Policji dolnośląskiej na parkowanie i holowanie pojazdów oraz części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych zgodnie z prawem zamówień publicznych
- uczestniczy w procedurach o zamówienia publiczne z tym związanych, a także sprawdzanie i koordynowanie realizacji umów. Przygotowuje wspólnie z członkami komisji przetargowej propozycje decyzji dla kierownika zamawiającego o wykluczeniu wykonawcy bądź odrzuceniu jego oferty
- opracowuje dokumentację planistyczną i finansową a także analizy i sprawozdania w zakresie potrzeb niezbędnych do zabezpieczenia na parkowanie i holowanie pojazdów oraz części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych
- rozlicza finansowe dokonywanie zakupów usług i towarów na podstawie umów zawartych w ustawie prawo zamówień publicznych, co pozwoli na właściwy monitoring wydatkowania środków publicznych przydzielonych według określonego planu na dany rok
- sprawdza rozliczenia dokumentów finansowych dotyczących wydatków wykonanych ze środków budżetowych i zapewnienie prawidłowości ich wypełnienia pod względem merytorycznym
- przygotowuje i realizuje zakupy za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowe OpenNexus w zależności od potrzeb i konieczności zapewnienia niezbędnych usług czy narzędzi do realizacji zadań przez Sekcję I
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej lub pracy biurowej
- umiejętności analityczne
- rzetelność, dokładność
- bardzo dobra znajomość programów komputerowych Word, Excell
- komunikatywność, umiejętność współpracy, kultura osobista
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze
Te oferty mogą Cię zainteresować!