Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Reklamacji i Serwisu
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Zakres Obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji.
- Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji.
- Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń.
- Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich klientom.
- Przygotowanie urządzeń pochodzących ze zwrotów na magazyn główny.=
Wymagania:
- Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i elektryki.
- Otwartość i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
- Zaangażowanie w pracę oraz nastawienie na długą i uczciwą współpracę.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Pracę stacjonarną, jednozmianową (7:30-15:30) z wolnymi weekendami.
- Wynagrodzenie podstawowe 4300 zł netto plus premie (frekwencyjna 10%, uznaniowa 20% do podstawy).
- Pakiet medyczny.
- Pracę w nowym, czystym i ogrzewanym serwisie z bardzo dobrym dojazdem (bezpośrednio przy Węźle Grodzisk Mazowiecki, parking).
Te oferty mogą Cię zainteresować!