KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KŁODZKU
Sekretarka
Miejsce pracy: Polanica-Zdrój
Numer: StPr/25/1172
OBOWIĄZKI:
Ewidencjonowanie, rejestrowanie dokumentów stanowiących podstawę wszczęcia poszukiwań i identyfikacji osób, rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów oraz przesyłek w E-dzienniku i książkach doręczeń, wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzących z KP w Polanicy Zdroju, udzielanie odpowiedzi do towarzystw ubezpieczeniowych, prowadzenie bieżącej koordynacji wpisów tymczasowych, rejestrowanie i ewidencjonowanie wypadków i kolizji drogowych, prowadzenie gospodarki mandatowej w KP w Polanicy Zdroju, rejestrowanie i ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich policjantów i pracowników cywilnych, sporządzanie zgodnie z instrukcją kancelaryjną wykazów spraw niezałatwionych, sporządzanie wykazów kart MRD, rozliczanie posiłków regeneracyjnych oraz sporządzanie zestawień kosztów dojazdu,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : umiejętność interpretacji przepisów
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Polanica-Zdrój
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Te oferty mogą Cię zainteresować!