Komenda Miejska Policji w Kielcach
Sekretarka
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/2481
OBOWIĄZKI:
1.Przyjmowanie przesyłek adresowanych do komisariatu albo poszczególnych pracowników i przedkładanie ich celem nadania dalszego biegu komendantowi komisariatu lub zastępującemu go funkcjonariuszowi.2.Rejestrowanie poczty, o której mowa w zadaniu 1 i przekazywanie jej zgodnie z dekretacją celem dalszej realizacji.3.Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, dziennika przepisów prawnych, rejestrów teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych, rejestru wydanych delegacji, książki doręczeń przesyłek pocztowych, ewidencji czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich pracowników i funkcjonariuszy wydziału celem właściwej rejestracji dokumentów oraz przestrzegania norm czasu pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Uprawnienia: komunikatywność,pracowitość
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Te oferty mogą Cię zainteresować!