Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Sekretarka
Miejsce pracy: Gorlice
Numer: StPr/25/0726
OBOWIĄZKI:
nadzór nad dokumentacją w sekretariacie; organizowanie oraz obsługa spotkań z klientami; odbieranie telefonów, maili, przyjmowanie i wysyłka korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich; rejestracja korespondencji; przygotowywanie pism, dokumentów firmowych dla przełożonych, nadzór nad obiegiem dokumentacji; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura, zamawianie artykułów biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
wykształcenie średnie, wyższe; komunikatywna znajomosć j. angielskiego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Te oferty mogą Cię zainteresować!