Strona główna   >   Oferty pracy   >   Sekretarka w kancelarii prawnej

Sekretarka w kancelarii prawnej

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach, małopolskie / Biecz, 2025-07-29

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Biecz
Numer: StPr/25/0588
OBOWIĄZKI:
obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącj z kancelarii orazkoordynowanie jej obiegu w kancelarii; prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami w tym zakresie; umawianie i koordynowanie spotkań prawników i klientów kancelarii, w tym także prowadzenie kalendarza spotkań; przyjmowanie gości kancelarii oraz obsługa połączeń telefonicznych; redagowanie i edytowanie pism przygotowywanych w kancelarii; archiwizowanie dokumentów; zaopatrywanie kancelarii w artykuły biurowe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy z ludźmi; odporność na stres; dobra organizacja pracy; bardzo dobry stan zdrowia psychicznego i fizycznego

Miejsce pracy:

Biecz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Te oferty mogą Cię zainteresować!

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

pomorskie, Lębork

wczoraj

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

mazowieckie, Warszawa

wczoraj

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

mazowieckie, Warszawa

2025-07-30

Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

mazowieckie, Mińsk Mazowiecki