Sekretarka - Asystentka
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prowadzenie sekretariatu centrali Spółki;
- Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych;
- Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, organizowanie obiegu korespondencji w Spółce;
- Dokonywanie zakupów na potrzeby biura Spółki;
- Organizowanie podróży i spotkań członków Zarządu;
- Koordynacja przygotowywania materiałów i tłumaczeń na potrzeby Zarządu;
- Organizacja udziału członków Zarządu w różnego rodzaju naradach, sympozjach, szkoleniach, związanych z działalnością Spółki;
- Prowadzenie dokumentacji obsługiwanych spraw, w tym przygotowywanie notatek, protokołów, prezentacji, pism, umów.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, lub w trakcie studiów zaocznych;
- Doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel oraz Power Point);
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, punktualność, pogodne usposobienie;
- Łatwość nawiązywania relacji służbowych.
Nasza oferta:
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Bony towarowe.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Program rekomendacji pracowników.
- Możliwść uzyskania uprawnień.
- System premiowy.
Te oferty mogą Cię zainteresować!