Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Pomoc administracyjna
Miejsce pracy: Legnica
Numer: StPr/25/0968
OBOWIĄZKI:
1) Wydawanie dowodów rejestracyjnych,2) Bieżące spisywanie tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu,3) Wprowadzanie do CEPiK zawiadomień o zbyciu pojazdów, 4) Układanie akt pojazdów,5) Wysyłanie korespondencji Referatu Komunikacji,6) Podpinanie do właściwych akt pojazdów,7) Kserowanie dokumentów na wniosek uprawionych podmiotów8) Układanie dowodów rejestracyjnych otrzymanych z PWPW S.A.9) Wyszukiwanie właściwych kartotek do przerejestrowania pojazdów,10) Przygotowywanie dokumentacji do archiwum według przydzielonych numerów rejestracyjnych po wyrejestrowaniu,11) Archiwizacja dokumentów Referatu Komunikacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe ekonomiczne, praktyczna umiejętność obsługi komputera w szczególności w zakresie edytoró tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, samodzielność, dokładność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność logicznego i analitycznego myslenia, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Legnica
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 810 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Te oferty mogą Cię zainteresować!