Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno-biurowym, jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30 w pełnym wymiarze czasu pracy, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek Komendy Powiatowej Policji w Białogardzie przy ul. Kołobrzeskiej 43 Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Zakres zadań
- prowadzenie postępowań sprawdzających w zakresie i sposobie określonym przez ustawę o Ochronie Informacji Niejawnych wobec funkcjonariuszy, pracowników Policji oraz kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby i pracy w Policji;
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego;
- zapewnienie ochrony fizycznej jednostki organizacyjnej;
- dokonywanie kontroli ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji;
- przeprowadzanie okresowo kontroli ewidencji materiałów i obiegu dokumentów;
- opracowywanie planów ochrony jednostki organizacyjnej i nadzorowanie ich realizacji;
- opracowanie planów ochrony informacji niejawnych;
- sprawowanie nadzoru nad ochroną systemów i sieci teleinformatycznych;
- prowadzenie rejestrów akt postępowań sprawdzających, wydanych poświadczeń bezpieczeństwa, odmów wydania poświadczeń bezpieczeństwa, umorzonych postępowań sprawdzających;
- wydawanie rozstrzygnięć w postępowaniach sprawdzających;
- szkolenie funkcjonariuszy i pracowników jednostki w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- opracowywanie projektów stosownych decyzji, zwłaszcza w sprawie funkcjonowania kancelarii tajnej, w sprawie określenia szczegółowych wymagań w zakresie ewidencji, sposobu postępowania i obiegu dokumentów niejawnych;
- podejmowanie czynności zmierzających do wyjaśnienia okoliczności związanych z naruszeniem przepisów o ochronie informacji niejawnych;
- sprawowanie nadzoru nad pracą kancelarii tajnej;
- dokonywanie sprawdzeń w KCIK;
- dokonywanie sprawdzeń i rejestracji operacyjnych na podstawie sporządzonych druków w komputerowej bazie danych SNP;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej oświadczeń majątkowych funkcjonariuszy;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego administracja
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość ustawy o Policji w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku pełnomocnika ds. ochrony informacji
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów -nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, przeprowadzonych przez ABW
- szybkie działanie
- podejmowanie decyzji
- kreatywność
Te oferty mogą Cię zainteresować!