Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie
                       Kierownik sekcji administracyjnej                
                        Miejsce pracy:  Wyszków                
                                Numer: StPr/25/0520
                            OBOWIĄZKI:
            Kierowanie pracą podległego personelu. Przeprowadzanie postępowań w zakresie udzielania zamówień publicznych. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem. Zawieranie umów dotyczących funkcjonowania jednostki. Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej analiz i informacji dotyczących zadań jednostki. Administrowanie majątkiem jednostki. Nadzór nad prawidłową eksploatacją samochodu służbowego oraz rozliczanie zużycia paliwa. Nadzór nad przestrzeganiem wymogów określonych w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury serwerowej i sieciowej. Zarządzanie oraz nadzór nad rozwojem infrastruktury informatycznej, w tym planowanie, zakup oraz wdrożenie nowych zasobów informatycznych. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi.
                   WARUNKI PRACY:
            Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
                                Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Ewidencja, wycena, amortyzacja środków trwałych
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość Word i Excell
Uprawnienia: kodeks postępowania administracyjnego
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami[Umiejętność 1] : zamówienia publiczna
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
                         Wyszków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
KONTAKT:
                         Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Te oferty mogą Cię zainteresować!
