Komenda Powiatowa Policji w Szydłowcu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szydłowiec
Ogłoszenie o naborze Nr 150752
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wposażone w telefon, fax, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Wydziale Kryminalnym usytuowane jest na drugim piętrze budynku KPP Szydłowiec. W pokoju jednoosobowym (przejściowym), wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami.
Zakres zadań
- Prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego KPP Szydłowiec poprzez rozpisywanie przydzielonej dokumentacji oraz prowadzenie dzienników korespondencyjnych w celu właściwego obiegu dokumentów w Wydziale Kryminalnym.
- Rejestrowanie postępowań przygotowawczych, czynności sprawdzających, pomocy prawnych oraz druków statystycznych w aplikacji E-RCDŚ
- Wprowadzanie czasu pracy oraz godzin nadliczbowych policjantów Wydziału Kryminalnego KPP Szydłowiec do systemu SWOP zgodnie z nadanymi uprawnieniami.
- Prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych (przyjmowanie i wydawanie zabezpieczonych dowodów rzeczowych w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych).
- Przygotowanie przesyłek listownych do przekazania do instytucji państwowych oraz innych jednostek Policji.
- Prowadzenie powielarni dokumentów jawnych.
- Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji (należy dołączyć, np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności).
- posiada aktualne szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej
- obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej,
- znajomość Zarządzenia nr 4 KGP z dnia 09 lutego 2017 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo – śledczych Policji oraz przechowywania prze Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym,
- znajomość Ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność komunikowania się,
- samodzielność,
- terminowość.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Te oferty mogą Cię zainteresować!