Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Złotoryja
Ogłoszenie o naborze Nr 150632
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa w siedziebie urzędu okresowa wykonywana w terenie, obsługa komputera powyżej 4 godzin, kierowanie pojazdem służbowym, lekkie prace transportowe.
Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Budynek nie posiada windy, osóby niepełnosprawne mogą poruszać się swobodnie po parterze budynku.
Zakres zadań
- planuje, organizuje i koordynuje pracę Zespołu Wspomagającego,
- prowadzi gospodarkę transportową, kwaterunkową i mieszkaniową,
- przygotowuje dokumentację związaną z zaopatrzeniem jednostki w materiały biurowe, informatyczne, konserwacyjne, itp.,
- wydaje i rozlicza książki pracy pojazdów służbowych,
- realizuje zadania związane z administrowaniem obiektami,
- prowadzi ewidencję materiałów pędnych i smarów,
- obsługuje system E-komenda i SWOP,
- prowadzi pojazdy służbowe (częste wyjazdy służbowe do Wrocławia),
- pełni zastępstwa za konserwatora
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w charakterze pracownika administracyjno - biurowego lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Prawo jazdy kat. B
- Dyspozycyjność
- Niekaralność i nieposzlakowana opinia
- Bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel)
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i szybkiego uczenia się
- Umiejętność pracy w stresie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie uprawnień inspetora ochrony przeciwpożarowej.
- Posiadanie uprawnień elektrycznych.
Te oferty mogą Cię zainteresować!