Strona główna   >   Oferty pracy   >   Inspektor

Inspektor

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, śląskie / Częstochowa, 2025-12-14

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Inspektor
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/1532
OBOWIĄZKI:
1) zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowania administra-cyjnego w sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości wydziału; 2) zapewnienie obsługi organizacyjno – biurowej w wydziale;3) zapewnienie obsługi procedury dokonywania zgłoszeń, naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa sygnalistów;4) przestrzeganie w wydziale tajemnic ustawowo chronionych;5) obsługa korespondencji wpływającej na pocztę mailową;6) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów;7) opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu powiatu w części związanej z zakresem czynności w zakresie planowania dochodów i wydatków oraz sporządzania harmonogramu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dokładność, sumienność, odpowiedzialność
Uprawnienia: biegła obsługa komputera


Wymagania inne:

- wykształcenie i staż pracy:średnie, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 5 letnim stażem pracy;wyższe, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 3 letnim stażem pracy; komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy, chęć rozwoju i doskonalenia zawododowego; prawo jazdy kat. B- obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- niekaralność sądowa (kandydat/ka nie może być skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);- nieposzlakowana opinia;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy w strukturach administracji samorządowej;znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń: o samorządzie powiatowym;o pracownikach samorządowych;Kodeks postępowania administracyjnego;Prawo zamówień publicznych;Kodeks cywilny;o ochronie danych osobowych;o finansach publicznych;o ochronie sygnalistów;w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;Prawo o ruchu drogowym.inne: biegła znajomość obsługi komputera;umiejętność prowadzenia akt w elektronicznym systemie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 950 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Te oferty mogą Cię zainteresować!

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach

łódzkie, Skierniewice

wczoraj

Starostwo Powiatowe w Slupsku

pomorskie, Słupsk

wczoraj

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

śląskie, Żywiec, ul. Armii Krajowej 10