Starlit to biuro rachunkowe, istniejące na rynku już od 2011. Stale się rozwijamy, stawiając na wysoką jakość usług księgowych, automatyzację procesów i innowacyjne rozwiązania. W związku z tym, regularnie powiększamy nasz Zespół, by móc sprawnie obsługiwać coraz większą liczbę Klientów.
Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków
- wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń
- nadzór nad działaniami windykacyjnymi
- tworzenie analiz, zestawień, pism
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz prowadzenie dokumentów kadrowych (we współpracy z biurem zewnętrznym)
- obsługa sekretariatu Zarządu
Nasze wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży usług finansowych / księgowych
- znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- umowę cywilnoprawną (B2B - preferowane) / umowę o pracę
- rozpoczęcie pracy między 8 a 9
- wstępne wdrożenie
- dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport)
- zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B - preferowane) / umowy o pracę
- wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu
- elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 8 a 9)
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop + telefon)
- zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska
- dofinansowanie do pakietu sportowego (Multisport)
Rekrutacja:
- Prześlij CV
- Porozmawiamy z kandydatami
- Przedstawimy ofertę współpracy
- Podpiszemy umowę i rozpoczniemy współþracę
Te oferty mogą Cię zainteresować!