Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski
Ogłoszenie o naborze Nr 153884
Warunki pracy
- Budynek zabytkowy, budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany architektonicznie dla potrzeb osob z niepełnosprawnościami. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze
- Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem
- Okresowo praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Wysiłek fizyczny (noszenie akt, przemieszczanie dokumentacji)
- Praca na wysokości do 3 m w magazynach archiwalnych
- Praca z materialami archiwalnymi
- Możliwy kontakt z czynnikiem alergennym (narażenie na kurz, bakterie, grzyby, pleśnie, pył osiadły)
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
Zakres zadań
- Obsługuje użytkowników czytelni Archiwum
- Udostępnia materiały archiwalne w czytelni Archiwum
- Obsługuje systemy informacyjne dla bibliotek KOHA
- Udziela informacji o zasobie archiwalnym i bibliotecznym
- Obsługuje bazę danych użytkowników SUMA
- Obsługuje serwis szukajwarchiwach.gov.pl
- Gromadzi, ewidencjonuje, opracowywuje i wypożycza księgozbiory biblioteki Archiwum
- W razie konieczności możliwe wyjazdy do czytelni w Tomaszowie Mazowieckim
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub instytucjach kultury
- Znajomość podstaw archiwistyki, prawa archiwalnego i metodyki archiwalnej
- Znajomość obsługi systemów informatycznych KOHA i SUMA
- Znajomość obsługi serwisu szukajwarchiwach.gov.pl
- biegła znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych typu MS Windows, MS Office i sprzętów peryferyjnych
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość systemu EZD
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B1
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B
- Kurs kancelaryjno-archiwalny
Te oferty mogą Cię zainteresować!