Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0367
OBOWIĄZKI:
Sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej, stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych, obsługa biura organizacyjnie i administracyjnie, gromadzenie, rejestrowanie i przetwarzanie informacji niezbędnych do wykonywania zadań jednostki organizacyjnej, sporządzanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z funkcjonowaniem jednostki organizacyjnej, przygotowywanie zebrań, narad, konferencji, obsługa sprzętu biurowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Mielec
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Te oferty mogą Cię zainteresować!