Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/25/0285
OBOWIĄZKI:
Organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Komendzie Powiatowej.Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz dokonywanie potrąceń zgodnie z przepisami.Opracowywanie okresowych sprawozdań z wykonania planów finansowych w celu zapewnienia zgodnego z przepisami wydatkowanie środków finansowych.Dokonywanie rozliczeń z tytułu rozrachunków w celu zapewnienia właściwej obsługi finansowej Komendy.Kontrola prawidłowości i terminowości rozliczeń i zobowiązań jednostki w celu zapewnienia właściwej obsługi finansowej Komendy.Prowadzenie ewidencji otrzymywanych dowodów rachunkowo-księgowych oraz czuwanie nad merytorycznym ich sprawdzaniem przez właściwe komórki organizacyjne Komendy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: podstawy księgowości z zastosowaniem komputera
Uprawnienia: punktualność, kreatywność
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i rachunkowości[Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kłodzko
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 5 700 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Te oferty mogą Cię zainteresować!