Strona główna   >   Oferty pracy   >   Starszy inspektor

Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, świętokrzyskie / Kielce, wczoraj

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 157731

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa,
  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej,
  • obsługa klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • budynek posiada dostęp do windy.

Zakres zadań

  • Przyjmuje do archwium, sprawdza i ewidencjonuje dokumentację wytwarzaną przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach i jednostki terenowe Policji woj. świętokrzyskiego,
  • Dokonuje opiniowania protokołów oceny dokumentacji niearchiwalnej katogorii "B" oznaczonej symbolem "BC" wytwarzanych przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach,
  • Dokonuje analizy, sporządza wyciągi lub poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów z materiałów znajdujących się w zasobie archiwum,
  • Prowadzi bieżącą analizę i przekwalifikowanie materiałów stanowiących zasób archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach,
  • Przygotowuje meteriały archiwalne i dokumentację niearchiwalną w celu przekazania do Instytutu Pamięci Narodowej,
  • Dokonuje konserwacji oraz porządkowania zasobu archiwalnego,
  • Udziela instruktażu dla osób składających akta do archiwum,
  • Przeprowadza kwerendy archiwalne do celów służbowych, publicystycznych, naukowo - badawczych i innych dla uprawnionych podmiotów policyjnych i poza policyjnych oraz osób fizycznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego związane z archiwizacją dokumentów
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Prawidłowa interpretacja przepisów, planowanie i organizacja pracy własnej, praca zespołowa, komunikatywność
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "ściśle tajne",
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Te oferty mogą Cię zainteresować!

2025-11-01

Klient portalu Praca.pl

małopolskie, Kraków

2025-10-27

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

mazowieckie, Warszawa

2025-10-27

Archiwum Państwowe w Płocku

mazowieckie, Płock