Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 157731
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa,
- większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej,
- obsługa klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- budynek posiada dostęp do windy.
Zakres zadań
- Przyjmuje do archwium, sprawdza i ewidencjonuje dokumentację wytwarzaną przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach i jednostki terenowe Policji woj. świętokrzyskiego,
- Dokonuje opiniowania protokołów oceny dokumentacji niearchiwalnej katogorii "B" oznaczonej symbolem "BC" wytwarzanych przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach,
- Dokonuje analizy, sporządza wyciągi lub poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów z materiałów znajdujących się w zasobie archiwum,
- Prowadzi bieżącą analizę i przekwalifikowanie materiałów stanowiących zasób archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach,
- Przygotowuje meteriały archiwalne i dokumentację niearchiwalną w celu przekazania do Instytutu Pamięci Narodowej,
- Dokonuje konserwacji oraz porządkowania zasobu archiwalnego,
- Udziela instruktażu dla osób składających akta do archiwum,
- Przeprowadza kwerendy archiwalne do celów służbowych, publicystycznych, naukowo - badawczych i innych dla uprawnionych podmiotów policyjnych i poza policyjnych oraz osób fizycznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego związane z archiwizacją dokumentów
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Prawidłowa interpretacja przepisów, planowanie i organizacja pracy własnej, praca zespołowa, komunikatywność
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "ściśle tajne",
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Te oferty mogą Cię zainteresować!