Strona główna   >   Oferty pracy   >   Starszy inspektor

Starszy inspektor

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, mazowieckie / Warszawa, 2025-10-05

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156838

Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym w obiekcie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa, powyżej 4 godzin dziennie
przy komputerze.

Zakres zadań

  • Przyjmuje i rejestruje pisma, kieruje obiegiem pism adresowanych do biura celem właściwego załatwienia spraw, wniosków, przekazywanych informacji
  • Współpracuje w zakresie realizacji wniosków i umów IT
  • Prowadzi ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników w celu dostarczenia aktualnych informacji do Biura Kadr KG PSP
  • Opracowuje potrzeby materiałowo-administracyjne niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania biura
  • Wspiera w realizacji zadań pracowników Wydziału Administracji i Planowania, szczególnie w zakresie realizacji i rozliczania wydatków budżetu Biura
  • Prowadzi terminarz spotkań i współpracuje w zakresie organizacji czasu pracy dyrektora Biura i jego zastępcy oraz kontroluje sprawy terminowe przez nich zlecone w celu terminowości ich załatwienia
  • Współpracuje w zakresie opracowywania planu potrzeb dotyczących wydatków rzeczowych oraz kwalifikowania dowodów księgowych (faktur) pod względem zadaniowym oraz zgodnie z paragrafami w zatwierdzonym planie rzeczowo-finansowym Biura

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego MS Office
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Podstawowa znajomość obiegu dokumentów w urzędzie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Te oferty mogą Cię zainteresować!

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

pomorskie, Gdańsk

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

mazowieckie, Świerże-Kończany

wczoraj

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

małopolskie, Kraków

wczoraj

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

małopolskie, Kraków