Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 156442
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
Zakres zadań
- Przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych z komórek jednostek organizacyjnych KWP, porządkuje akta, analizuje protokoły brakowania, uczestniczy w brakowaniu akt, udostępnia i przekazuje materiały w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania archiwum KWP
- Przeprowadza kwerendy archiwalne, analizuje możliwość prawną udostępnienia i sporządza projekty decyzji w imieniu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Olsztynie, w celu udostępniania archiwaliów poza resort spraw wewnętrznych i administracji oraz do celów naukowo - badawczych
- Analizuje i sprawdza prawidłowość protokołów brakowania dokumentacji kategori "B", "BE", "BC" z komórek i jednostek organizacyjnych KWP w Olsztynie
- Udziela pomocy, instruktaży i przeprowadza szkolenia pracowników komórek organizacyjnych KWP w Olsztynie i prowadzi czynności kontrolne wynikające z nadzoru w terenowych składnicach akt
- Porządkuje i konserwuje zasób archiwalny KWP w Olsztynie
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa, umiejętność współpracy, pozytywne podejście do klienta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- kurs archiwalny I lub II stopnia
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność obsługi komputera
Te oferty mogą Cię zainteresować!