Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, nietypowe godziny pracy (obsługa uroczystości państwowych i innych wydarzeń organizowanych przez wojewodę), permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji
np. przedsiębiorstwa).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym w budynku B (wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.
W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Zakres zadań
- rejestruje korespondencję wpływającą do Biura Wojewody w komputerowym systemie zarzadzania dokumentami i zadaniami pracowników e-Dok, przekazuje korespondencję zgodnie z dekretacją dyrektora Biura Wojewody i monitoruje jej realizację, wysyła korespondencję, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji w Urzędzie;
- przekazuje polecenia dyrektora Biura Wojewody pracownikom Biura Wojewody. Informuje klientów urzędu o terminach i sposobie załatwiania spraw, w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
- realizuje zadania związane z zakupami dokonywanymi na cele reprezentacyjne wojewody;
- zapewnia obsługę recepcyjną posiedzeń, narad i spotkań organizowanych przez wojewodę, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi wojewody;
- prowadzi z wykorzystaniem elektronicznego systemu Rejestracji Czasu Pracy ewidencje wyjść pracowników biura w godzinach pracy, rejestr nadgodzin oraz sporządza okresowe zestawienia nieobecności w pracy. Przygotowuje dokumenty związane z wyjazdami służbowymi pracowników biura, w celu zapewnienia prawidłowej pracy biura;
- uczestniczy w obsłudze uroczystości państwowych i innych wydarzeń organizowanych przez wojewodę, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi wojewody.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie (kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej, kopia świadectwa dojrzałości)doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej lub w prowadzeniu sekretariatu, (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy)
- Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, odporność na stres, asertywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języków obcych: jeden z oficjalnych języków Unii Europejskiej na poziomie B2
Te oferty mogą Cię zainteresować!