Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) wykształcenie średnie lub wyższe,4) doświadczenie zawodowe: wymagany co najmniej dwuletni staż pracy napodobnym stanowisku;5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanaopinia,6) umiejętność biegłej obsługi komputera i sprzętu biurowego,7) dobra znajomość przepisów ustaw o samorządzie gminnym i o pracownikachsamorządowych, a także kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcjikancelaryjnej8) nieposzlakowana opinia,9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku2. Wymagania dodatkowe:1) bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych;2) predyspozycje: samodzielność, komunikatywność, kreatywność, skrupulatność,bezstronność, kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem pracy, umiejętnośćradzenia sobie ze stresem i umiejętność pracy w zespole;BIP UG Choczewo
Choczewo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Te oferty mogą Cię zainteresować!