- przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych; - prowadzenie ewidencji wypożyczeń oraz zwrotów;- porządkowanie przekazanej dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych z komórek organizacyjnych zgodnie z aktualnym stanem prawnym, w tym sporządzanie spisów, opisywanie lub uzupełnianie opisu teczek aktowych;- okresowe wykonywanie skontrum;- przygotowywanie wniosków o wykonanie ekspertyzy dokumentacji kat. BE oraz wniosków o zgodę na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej do właściwego Archiwum Państwowego;- sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania;- prowadzenie procedury brakowania;- przygotowanie sprawozdania z działalność archiwum do właściwego Archiwum Państwowego;- przyjmowanie towarów do magazynu, wydawanie i rozwożenie towarów do komórek organizacyjnych wraz z prowadzeniem ewidencji ruchu i stanów zapasów; - dokonywanie wpisów do programu finansowo-księgowego PROGMAN;- praca w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów EZD;- wysyłanie zamówień do kontrahentów;- prowadzenie procedur reklamacyjnych;- sporządzanie zestawień faktur, w których stwierdzono niedotrzymanie zawartych w umowach terminów dostaw;Godziny pracy 7:30-15:05
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: historia, specjalizacja: archiwistyka
Wymagania inne:min. 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym. min. 3 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach sektora finansów publicznych;wykształcenie wyższe o kierunku historia ze specjalnością archiwistyka i zarządzanie dokumentacją współczesną;znajomość: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;umiejętność obsługi pakietu MS Office;umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresowych.
Miejsce pracy:Olsztyn
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 7 000 PLN