Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Wystąpienia publiczne, reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe, w tym wykonywanie czynności służbowych poza siedzibą urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Zakres zadań
- Prowadzi rejestry umów i porozumień z Warmińsko-Mazurskim Kuratorem Oświaty zawartych w ramach zadań delegowanych.
- Obsługuje System Informacji Oświatowej w zakresie obowiązującym organ nadzoru pedagogicznego.
- Przygotowuje projekty aktów wewnętrznych wydawanych przez Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty.
- Podejmuje czynności związane z prowadzeniem archiwum Kuratorium Oświaty w Olsztynie.
- Przygotowuje projekty umów w ramach zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału Prawno-Administracyjnego Kuratorium Oświaty w Olsztynie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja lub ekonomia lub archiwistyka lub studia ze specjalnością archiwistyczną.doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej;
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- umiejętność stosowania prawa w praktyce;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
- umiejętność obsługi komputera;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Te oferty mogą Cię zainteresować!