O NASZEJ FIRMIE:
QBL Systems jest firmą tworzoną przez młody, kreatywny zespół ludzi, dla których efektywna współpraca, zaangażowanie oraz odnoszone sukcesy są źródłami inspiracji oraz satysfakcji.
QBL Systems jest firmą tworzoną przez młody, kreatywny zespół ludzi, dla których efektywna współpraca, zaangażowanie oraz odnoszone sukcesy są źródłami inspiracji oraz satysfakcji.
Zajmujemy się projektowaniem i produkcją profesjonalnych systemów ekspozycji, przechowywania oraz suszenia sprzętu sportowego. Nasze rozwiązania dostarczamy do wypożyczalni narciarskich, sklepów, hoteli oraz ośrodków narciarskich w ponad 50 krajach na świecie.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi firmy poszukujemy nowych członków naszej załogi.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi firmy poszukujemy nowych członków naszej załogi.
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Miejsce pracy: Goleszów, ul. Przemysłowa 17
O pracy w naszej firmie:
Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich:
- Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim.
- Rozliczanie i kontrola należności w systemie ERP.
- Prowadzenie dokumentacji oraz zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie.
- Zarządzanie korespondencją tradycyjną i elektroniczną.
- Obsługa gości, spotkań oraz bieżących spraw pracowniczych.
- Prowadzenie kasy, rozliczanie wydatków służbowych.
- Organizacja wyjazdów służbowych.
- Bieżąca współpraca z działem kadr i księgowości.
- Przygotowywanie i składanie comiesięcznej deklaracji INTRASTAT.
- Zamawianie i kontrola stanu materiałów biurowych.
Wymagania:
Jeżeli cechuje Cię wysoka kultura osobista, dokładność, dobra organizacja pracy, potrafisz komunikować się w języku angielskim, jesteś samodzielny/a i obsługujesz pakiet MS Office, to zapraszamy serdecznie do aplikowania w naszej firmie.Oferujemy:
Te oferty mogą Cię zainteresować!