Strona główna   >   Oferty pracy   >   Specjalista / podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Specjalista / podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Urząd Miejski w Elblągu, warmińsko-mazurskie / Elbląg, 2025-09-02

Urząd Miejski w Elblągu
Specjalista / podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1298
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie spraw dotyczących wykonania obowiązku meldunkowego czynnością materialno techniczną obywateli polskich i cudzoziemców;nadawanie nr PESEL obywatelom polskim i cudzoziemcom;prowadzenie Rejestru zastrzeżeń numerów PESEL;udostępnianie danych z rejestru mieszkańców oraz z rejestru PESEL;aktualizacja rejestru PESEL;archiwizacja dokumentacji z zakresu ewidencji ludności;przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych;udostępnianie danych jednostkowych z Rejestru Dowodów Osobistych;udostępnianie dokumentacji związanej z dowodem osobistym,realizacja zleceń dotyczących unieważnienia dowodu osobistego z powodu zmiany danych oraz zgonu posiadacza dowodu;archiwizacja dokumentacji związanej z dowodem osobistym osób żyjących i osób zmarłych;wydawanie zaświadczeń na wniosek dot. dowodu osobistego oraz spraw meldunkowych;prowadzenie rejestru wyborców i spisu wyborców;wykonywanie czynności związanych z Budżetem ObywatelskimCzas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: wrzesień / październik 2025 r.Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7400 w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe lub średnie;co najmniej 5 lat stażu pracy w administracji samorządowej przy wykształceniu średnim; doświadczenie zawodowe w zakresie spraw obywatelskich; znajomość ustaw: o ewidencji ludności, o dowodach osobistych, Kodeks wyborczy, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;cierpliwość i życzliwość, samodzielność, komunikatywność, fachowość i kompetencja, otwartość na uwagi i sugestie, tolerancja na stres;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: umiejętność w nawiązywaniu kontaktów oraz pracy w zespole;samodzielna organizacja pracy na stanowisku;pozytywne podejście do klienta,systematyczność, obowiązkowość, dokładność w wykonywaniu pracy.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 550 do 7 400 PLN


Opis wynagrodzenia:

W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Te oferty mogą Cię zainteresować!

wczoraj

Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa

mazowieckie, Gostynin

wczoraj

NSZZ "SOLIDARNOŚĆ" ZARZĄD REGIONU PIOTRKOWSKIEGO

łódzkie, Piotrków Trybunalski

wczoraj

JT S.A.

mazowieckie, Ciechanów

wczoraj

Medicover Sport

mazowieckie, Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96