Strona główna   >   Oferty pracy   >   Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Concentrix, zachodniopomorskie / Szczecin, 2025-03-28

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
  • Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon.
  • Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników.
  • Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji.
  • Wsparcie w kwestiach nontechnicznych, np. marketing, sprzedaż.
  • Dokumentacja procesów rozwiązywania problemów i obsługi zapytań.
Wymagania:
  • Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
  • Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon.
  • Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników.
  • Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji.
  • Wsparcie w kwestiach nontechnicznych, np. marketing, sprzedaż.
  • Dokumentacja procesów rozwiązywania problemów i obsługi zapytań.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt cywilny z elastycznymi godzinami pracy.
  • Płatne szkolenie wprowadzające oraz szanse na rozwój jako ekspert obsługi klienta.
  • Szeroki pakiet socjalny włączając w to prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
  • Program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Te oferty mogą Cię zainteresować!

dzisiaj

Concentrix

zachodniopomorskie, Szczecin

2025-03-28

Klient portalu Praca.pl

zachodniopomorskie, Szczecin