Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Specjalista ds. sekretariatu
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0151
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu szkoły, spraw uczniowskich i rodziców, platform i programów do obsługi pracy szkoły, prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, prowadzenie ewidencji rejestrów, opisywanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Umiejętności -uprawnienia: Znajomość platform i programów do obsługi szkołyCzęstotliwość kontaktów z pracodawcą: Poniedziałek-piątek od 8:00 do 15:00Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Sekretariat LiceumPraca w godzinach: 9:00- 13:00
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Świnoujście
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 675 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Te oferty mogą Cię zainteresować!