Zakład Informatyki Lasów Państwowych zajmuje się wdrażaniem nowych oraz modernizacją istniejących rozwiązań informatycznych w całym PGL LP.
Podstawowym zadaniem Zakładu jest utrzymanie i rozwój zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP, który funkcjonuje w Lasach Państwowych od lat 90-tych XX wieku i obejmuje swoim zakresem wszystkie szczeble organizacyjne LP (biuro Dyrekcji Generalnej w Warszawie, biura Dyrekcji Regionalnych, Nadleśnictwa, Leśnictwa oraz Zakłady o zasięgu krajowym i regionalnym).
Doskonalimy już istniejące programy, tworzymy nowe, szkoląc jednocześnie pracowników LP, aby mogli z nich w pełni korzystać. Dbamy również o zakup najnowocześniejszych technologii, które usprawniają pracę w Lasach Państwowych na terenie całego kraju.
Z naszego systemu codziennie korzysta ponad 25 tysięcy użytkowników.
Dewizą Zakładu jest otwarte i profesjonalne podejście do wszystkich użytkowników i ich problemów.
- Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD.
- Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych.
- Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym regulaminem.
- Udzielania instrukcji pracownikom instytucji w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym w zakresie doboru klas z JRWA, właściwego zakładania i prowadzenia spraw.
- Zarządzanie korespondencją i dokumentacją kancelaryjną, w tym obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
- Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dokumentacji elektronicznej.
- Obsługa sekretariatu oraz spotkań, konferencji i wydarzeń wewnętrznych.
- Wykonywanie innych zadań administracyjnych
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty.
- Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji publicznej.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Znajomość pakietów biurowych MS Office.
- Dobra organizacja pracy.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Zatrudnienie na czas określony tj. 12 miesięcy z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00-08:00 do 15:00-16:00,
- Wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w PGL LP.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji.
- Świadczenie pracy w trybie stacjonarnym w siedzibie Zakładu.
- Możliwość rozwoju poprzez szkolenia.
- Pakiet socjalny, min. prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, dofinansowanie urlopów.
Te oferty mogą Cię zainteresować!