REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu i usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski. 
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. ewidencji odpadów                
                                             Miejsce pracy: Sosnowiec                
                            Twój dzień pracy będzie składał się z:
- tworzenia dokumentacji w systemie BDO (KPO, KPOK, KEOK i KEO)
 - tworzenia dokumentacji związanej z ewidencją odpadów oraz raportowania
 - przygotowywania sprawozdawczości dotyczącej gospodarki odpadami.
 
Szukamy Ciebie jeśli:
- posiadasz wykształcenie min. średnie
 - masz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu ewidencji odpadów i sprawozdawczości odpadowej
 - posiadasz wiedzę na temat obsługi bazy BDO
 - umiejętnie obsługujesz MsOffice (w szczególności excel)
 - jesteś dokładny i skrupulatny przy tworzeniu dokumentów
 - mile widziana znajomość systemu KZR.
 
Oferujemy:
- pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
 - niezbędne narzędzia pracy
 - możliwość rozwoju zawodowego
 - kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
 - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
 - grupowe ubezpieczenie na życie
 - prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
 - kartę Multisport dofinansowaną przez pracodawcę
 - atrakcyjne świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
 
Te oferty mogą Cię zainteresować!