People make places
Specjalista ds. administracyjnych Miejsce pracy: Warszawa, ul. Postępu
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie przestrzeni do spotkań/eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów.
- Dostarczenie napojów i poczęstunku.
- Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania prezentacji itp.
- Wsparcie w razie wystąpienia nieprzewidzianych problemów technicznych.
- Pomoc przy obsłudze cateringowej (wprowadzenie dostawcy do biura, przygotowanie miejsca na catering).
- Przygotowanie sali do stanu wyjściowego sprzed spotkania.
- Dbałość o wyposażenie sal konferencyjnych.
- Obsługa skrzynki mailowej.
- Desk Issues.
- Zarządzanie lockersami.
- Dodatkowe zadania zlecone.
Wymagania:
- Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Elastyczność – gotowość do dostosowywania się do zmieniających się warunków i wymagań.
- Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- Gotowość do pracy w ruchu - nie jest to stanowisko, w którym większość czasu spędzasz przy biurku.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-14:00.
- Praca w międzynarodowej firmie.
- Możliwość wykupienia dodatkowych pakietów socjalnych (Karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie) po preferencyjnych cenach.
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
- Platformę do nauki języków.
- Darmowe konsultacje specjalistyczne z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Te oferty mogą Cię zainteresować!