Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Specjalista ds. administracyjno-pracowniczych
Miejsce pracy: Zielona Góra
Numer: StPr/25/0470
OBOWIĄZKI:
- administrowanie i prowadzenie biura,- prowadzenie spraw kadrowych, pracowniczych i socjalnych; zastępowanie pracownika ds. płac w szczególnych przypadkach;- obsługa organów statutowych, sprawy mieszkaniowe;- zaopatrzenie w materiały biurowe;- obsługa sprawozdań GUS z zakresu spraw pracowniczych; dane do PFRON;- inne prace wg szczegółowego zakresu czynności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie: prowadzenie sekretariatu/biura, prowadzenie spraw kadrowych, mile widziana znajomość płac ( w tym programu PŁATNIK), obsługa klienta;znajomość spraw kadrowych i pracowniczych, dobra obsługa maszyn i urządzeń biurowych, w tym komputera oraz programów w szczególności WORD, EXCEL, umiejętność pracy na zintegrowanych programach komputerowych, obsługa sprawozdań GUS, wniosków do PFRON
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Zielona Góra
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Te oferty mogą Cię zainteresować!