Miejski Urząd Pracy w Płocku
Specjalista ds. administracyjno-finansowych
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0304
OBOWIĄZKI:
Bieżące księgowanie i dekretowanie dokumentów finansowych. Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi. Prowadzenie czynności związanych z wynagrodzeniami. Prowadzenie dokumentacji administracyjno-finansowej Galerii.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse
Wymagania inne:
znajomość programów księgowo-płacowychbardzo dobra znajomość MS Office (Excel)
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Płock
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 600 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Te oferty mogą Cię zainteresować!