Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Łomża
Numer: StPr/24/0453
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i kierowanie połączeń telefonicznych oraz udzielanie informacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie stanem magazynowym materiałów eksploatacyjnych. Wsparcie komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie. Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych i wewnątrz firmowych. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą administracyjną zgodnie z potrzebami firmy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe/staż pracy min. 3 lata na tożsamym stanowisku, dyspozycyjność, wielozadaniowość i dobre zarządzanie czasem pracy, komunikatywność oraz umiejętności pracy w zespole, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łomża
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 945 do 5 385 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Te oferty mogą Cię zainteresować!