Specjalista ds. Administracji w Nowoczesnej Księgowości
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
- Wystawianie faktur sprzedaży i faktur korygujących w imieniu klientów biura
- Wystawianie dokumentów kompensat, not
- Wprowadzanie przelewów do banku
- Wprowadzanie faktur zakupu do elektronicznego obiegu dokumentów oraz ich wymiarowanie
- Weryfikacja faktur kosztowych z kosztorysami
- Monitorowanie należności, w tym zmiana statusu należności w aplikacji klienta; elektroniczna wysyłka powiadomień o obowiązku zapłaty
- Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej dedykowanej do prowadzenia korespondencji księgowej pomiędzy kontrahentami klientów a klientem biura
- Prowadzenie elektronicznej archiwizacji umów
- Współpraca z zespołem księgowym odpowiadającym za sprawy podatkowe klientów biura
Wymagania:
- Min. 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale administracji, księgowości lub biurze rachunkowym.
- Biegła obsługa pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- Znajomość zasad obiegu dokumentów finansowych i podstawowych zagadnień z zakresu księgowości.
- Rozumienie procesów fakturowania, kompensat, windykacji miękkiej oraz archiwizacji dokumentów.
- Dobra organizacja pracy, skrupulatność, terminowość i dokładność.
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem.
- Samodzielność w działaniu oraz inicjatywa w rozwiązywaniu problemów.
Mile widziane:
- Doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi.
- Praktyczna znajomość obsługi programów księgowych (np. Enova365, Symfonia, Comarch Optima)
- Umiejętność pracy w systemach do elektronicznego obiegu dokumentów (Saldeo).
- Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów lub administracji
Oferujemy:
- Niepowtarzalny zespół – wspieramy się i tworzymy atmosferę, jakiej nigdzie indziej nie znajdziesz! ;)
- Stały rozwój – dbamy o Twoje kompetencje merytoryczne i miękkie, poprzez stały dostęp do szkoleń i wiedzę
- Stabilną współpracę w dynamicznie rozwijającej się grupie Value Finance
Nowoczesne narzędzia IT – pracujemy na Saldeo, Enova 365, Power BI i innych zaawansowanych systemach - Elastyczność – praca w 100% zdalna
- Dobrą zabawę – spotykamy się na kwartalnych integracjach
- Współpracę z ekspertami – CFO i doradcami podatkowymi, którzy inspirują i dzielą się wiedzą
- Dostęp do platformy Mindgram – wspierającej profilaktykę zdrowia i rozwój osobisty.
- Opiekę medyczną – bo Twoje zdrowie jest dla nas ważne
- Dofinansowanie do zajęć sportowych - w zdrowym ciele zdrowy duch
- Partnerskie podejście B2B - współpracujesz z nami w pełnym zaangażowaniu, jesteśmy dla klienta od 8 do 16, ale rozumiemy potrzebę elastycznego czasu pracy gdy to wspólnie ustalimy, zapewniamy też planowane płatne dni wolne.
Kilka słów o nas:
Value Finance to firma świadcząca usługę Dyrektora Finansowego na godziny.
Jesteśmy obecni na rynku od 2018 roku, a nasz zespół liczy już ponad 50 osób. W codziennej pracy wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia dostępne na rynku księgowym, ale przede wszystkim stawiamy indywidualne podejście do wyzwań naszych klientów. Nasza oferta skierowana jest do szybko rosnących spółek z branży technologicznej, e-commerce i produkcyjnej.
Chcąc dostarczyć jak najwyższej jakości usługę Dyrektora Finansowego na godziny, ruszyliśmy z projektem cyfrowego biura księgowego. Jest to kolejny, integralny element w procesie obsługi naszych klientów.
Rośniemy w siłę i poszukujemy tych, którzy będą rozwijać się razem z nami!
Jeśli chcesz dowiedzieć się o nas więcej, zapraszamy na www.valuefinance.pl
Te oferty mogą Cię zainteresować!