Strona główna   >   Oferty pracy   >   Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

Synevo Sp. z o.o., małopolskie / Kraków, ul. Ujastek 3, 2024-11-11

Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna
Miejsce pracy: Kraków, ul. Ujastek 3
Opis stanowiska:
  • Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego.
  • Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować).
  • Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań.
  • Rejestracja zleceń.
  • Kontakt z Kontrahentami.
  • Opisywanie i procesowanie faktur do płatności.
  • Prowadzenie archiwum.
  • Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
Wymagania:
  • Wykształcenie co najmniej średnie.
  • Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku.
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office.
  • Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
  • Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w organizacji o wiodącej pozycji rynkowej.
  • Wolne weekendy.
  • Ambitny i doświadczony Zespół profesjonalistów.
  • Perspektywę doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport.
  • Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny.
  • Upominek z okazji urodzin.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie.
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów.
  • Program Poleceń Pracowniczych, dzięki któremu możesz otrzymać nagrodę finansową.
  • Pracę w komfortowej i bezpiecznej przestrzeni.
  • Doskonałą atmosferę każdego dnia.
  • Miejsce pracy: Kraków, ul. Ujastek 3.

Te oferty mogą Cię zainteresować!

dzisiaj

Trakcja S.A.

mazowieckie, Żyrardów

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie, Warszawa, ul. Puławska 455

dzisiaj

UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera

kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz