Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług utrzymania czystości dla firm i instytucji, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Obsługujemy ponad 5600 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 6900 osób.
Zatrudnimy na stanowisko:
Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Miejsce pracy: Łódź, ul. Łąkowa
Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Obowiązki:
- Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach
- Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami
- Przygotowywanie danych i specyfikacji do faktur
- Wystawianie faktur oraz korekt zgodnie z obowiązującymi zasadami
Wymagania:
- Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
- Doświadczenie w kontakcie z Klientem (telefonicznie i mailowo)
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel i Word
- Dokładność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
- Mile widziane doświadczenie w obszarze fakturowania lub księgowości
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełen etat
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Kontakt:
Te oferty mogą Cię zainteresować!