Specjalista ds. administracji biura
             miejsce pracy: Suchy Las                
- umowa o pracę
 - asystent
 - praca od zaraz
 - pełny etat
 
Opis stanowiska:
- organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów,
 - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich,
 - prowadzenie rejestru umów i dokumentacji firmowej,
 - nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały eksploatacyjne i artykuły biurowe,
 - wsparcie przełożonych w przygotowywaniu pism, raportów i analiz,
 - współpraca z działami firmy w zakresie administracyjnym,
 - ewidencja i obsługa środków trwałych, pojazdów oraz polis ubezpieczeniowych.
 
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
 - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
 - swobodne korzystanie z pakietu MS Office (w szczególności Excel),
 - umiejętność planowania pracy i ustalania priorytetów,
 - komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność,
 - mile widziane doświadczenie w administracji biurowej lub pracy z dokumentacją.
 
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
 - realne możliwości rozwoju zawodowego i udział w szkoleniach,
 - pracę w przyjaznym i międzynarodowym środowisku,
 - kursy językowe oraz wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji,
 - wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności.
 
Te oferty mogą Cię zainteresować!