Strona główna   >   Oferty pracy   >   Specjalista ds. administarcji

Specjalista ds. administarcji

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, zachodniopomorskie / Wałcz, 2024-11-19

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Specjalista ds. administarcji
Miejsce pracy: Wałcz
Numer: StPr/24/0495
OBOWIĄZKI:
• Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia•Sporządzanie umów cywilno-prawnych dotyczących asystentury dla osób z niepełnosprawnością•Prowadzenie wypożyczalni specjalistycznego sprzętu•Współpraca z samorządami i organizacjami zewnętrznymi o podobnym profilu w zakresie działań na rzecz studentów z niepełnosprawnością•Pozyskiwanie środków na działania związane z niepełnosprawnością•Prowadzenie spraw dotyczących dostosowania procesu dydaktycznego dla studentów z orzeczonym stopniem niepełnosprawności oraz ze szczególnymi potrzebami•Działania na rzecz zwiększenia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie dostępności Uczelni•Wsparcie dziekanatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : INICJATYWA I SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA[Umiejętność 1] : UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM

Miejsce pracy:

Wałcz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Te oferty mogą Cię zainteresować!

dzisiaj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

mazowieckie, Warszawa

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie

zachodniopomorskie, Białogard

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim

zachodniopomorskie, Drawsko Pomorskie