Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Specjalista ds. administarcji
Miejsce pracy: Wałcz
Numer: StPr/24/0495
OBOWIĄZKI:
• Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia•Sporządzanie umów cywilno-prawnych dotyczących asystentury dla osób z niepełnosprawnością•Prowadzenie wypożyczalni specjalistycznego sprzętu•Współpraca z samorządami i organizacjami zewnętrznymi o podobnym profilu w zakresie działań na rzecz studentów z niepełnosprawnością•Pozyskiwanie środków na działania związane z niepełnosprawnością•Prowadzenie spraw dotyczących dostosowania procesu dydaktycznego dla studentów z orzeczonym stopniem niepełnosprawności oraz ze szczególnymi potrzebami•Działania na rzecz zwiększenia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie dostępności Uczelni•Wsparcie dziekanatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : INICJATYWA I SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA[Umiejętność 1] : UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wałcz
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 150 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Te oferty mogą Cię zainteresować!