Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Sekretarka/asystentka prezesa zarządu
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/24/0982
OBOWIĄZKI:
- Koordynacja pracy sekretariatu- Obsługa i organizacja spotkań- Redagowanie pism, wniosków i umów- Koordynacja działać marketingowych- Kontrola obiegu faktur i umów- Kontakt z urzędami i instytucjami- Preferowany kontakt - CV na maila angelina.kanabus@emc-sa.pl- Prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych- Koordynowanie działań dotyczących RODO
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa pakietu Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i internetu
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Piaseczno
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Te oferty mogą Cię zainteresować!