KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W OPOLU
Sekretarka
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/1976
OBOWIĄZKI:
- wykonywanie czynności kancelaryjnych,- obsługa elektronicznego dziennika podawczego,- obsługa urządzeń biurowych i dbanie o prawidłowy obieg informacji, dokumentów,- odbieranie telefonów i przyjmowanie interesantów,- kompletowanie, przechowywanie i rozliczanie dokumentów oraz ich archiwizacja,- gospodarowanie przepisami służbowymi poprzez ich ewidencjonowanie i przekazywanie do zapoznania,- obsługa systemów komputerowych służących rejestracji czasu pracy/służby.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagania inne:
[Inne] : Kandydat powinien posiadać:- wykształcenie średnie ,- posiadać zdolności organizacyjne,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym pakietu office,- umiejętność redagowania pism,- samodzielność, sumienność, dokładność.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opis wynagrodzenia:
Opole
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 823,62 PLN
Opis wynagrodzenia:
+dodatek z tytułu wysługi lat prac + 13 pensja
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Te oferty mogą Cię zainteresować!