Strona główna   >   Oferty pracy   >   Sekretarka

Sekretarka

Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu, dolnośląskie / Wałbrzych, wczoraj

Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
Sekretarka
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/25/1270
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie, przekazywanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej,- wykonywanie czynności związanych z ekspedycją poczty wychodzącej,- prowadzenie wymaganych dzienników korespondencyjnych, książek i rejestrów oraz innych urządzeń ewidencyjnych sekretariatu,- prowadzenie dokumentacji i wykonywanie czynności ze sprawami personalnymi, socjalnymi i organizacyjnymi,- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, techniki policyjnej i biurowej, gospodarczego,- prowadzenie gospodarki materiałami biurowymi,- przechowuje i przekazuje materiały wytworzone w Wydziale do składnicy akt oraz realizuje brakowanie materiałów niearchiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera-umiejętność obsługi programów MsOffice
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

- CV+ list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - oświadczenia będące załącznikami do niniejszego ogłoszenia.

Miejsce pracy:

Wałbrzych


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca na okres próbny: 3 miesiące z możliwością zatrudnienia na czas nieokreśłony.Godzina pracy: 07:30 do 15:30Wynagrodzenie: 4.666.00 zł + dodatek z tytułu wysługi lat do 20%

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

Te oferty mogą Cię zainteresować!

wczoraj

Komenda Miejska Policji w Kielcach

świętokrzyskie, Daleszyce

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

mazowieckie, Garwolin

wczoraj

MAGFIN MAGDALENA SMĘDZIK

mazowieckie, Warszawa

wczoraj

Okręgowy Urząd Miar w Katowicach

śląskie, Bytom