Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Sekretarka medyczna
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/0708
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności sekretarki medycznej zgodnie z obowiązującymi procedurami, rejestracja pacjentów i umawianie terminów badań, udział w przeprowadzaniu badań profilaktycznych, przygotowywanie danych do komputerowych baz danych, współpraca z lekarzami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera MS Office
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy sekretarki medycznej lub innym w ochronie zdrowia, znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, dobra organizacja pracy własnej, rozwinięte zdolności komunikacyjne ukierunkowane na pacjenta, umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Te oferty mogą Cię zainteresować!