Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Sekretarka medyczna
Miejsce pracy: Zawiercie
Numer: StPr/25/0207
OBOWIĄZKI:
dbanie o obieg dokumentacji wewnętrznej, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dokumentacji medycznej - karty zdrowia i pacjentów, rejestrowanie chorych. Dokonywanie rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji finansowej, wystawianie rachunków, praca na dwie zmiany w godz. 7:30 15:30 i 13:30 21:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi komputera, mile widziane doświadczenie na wskazanym stanowisku
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Zawiercie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Te oferty mogą Cię zainteresować!