Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Sekretarka dyrektora
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/0656
OBOWIĄZKI:
Do obowiązków Sekretarki Dyrektora będzie należało m.in: - obsługa sekretariatu Dyrektora tj. zapewnienie obsługi administracyjno – biurowej Dyrektora i Zastępców Dyrektora- organizacja spotkań, narad, konferencji Dyrektora i Zastępców Dyrektora, - prowadzenie bieżącej korespondencji, przyjmowanie poczty przekazywanej drogą mailową oraz fax-em- dbanie o profesjonalny wizerunek Szpitala.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
Wymagania inne:
dodatkowo od kandydata pracodawca oczekuje: bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i dokładności, wysokiej kultury osobistej, empatii w relacjach ze współpracownikami, sumienności, skrupulatności oraz zaangażowania, dyspozycyjności, umiejętności pracy w zespole, umiejętności podejmowania decyzji, odporności na stres, cierpliwości, odpowiedzialności
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Te oferty mogą Cię zainteresować!